Jak zareagować na negatywną opinię?

Może zdarzyć się że na Twojej wizytówce pojawi się negatywna opinia. Warto wtedy dokładnie ją przeanalizować, ponieważ może być wskazówką, która pozwoli Ci udoskonalić działanie firmy i uniknąć takich sytuacji na przyszłość. A w jaki sposób odpowiedzieć rozczarowanemu klientowi. Trzeba to zrobić mądrze, tak, żeby przekonać klienta do ponownego zaufania Twojej firmie. Słowo przepraszam jest jak najbardziej na miejscu, można też podziękować klientowi za zwrócenie uwagi na problem i zapewnić że firma dołoży wszelkich starań żeby go rozwiązać. Można też zaproponować rabat na np. kolejne zakupy. Takie odpowiedź na negatywną opinie na pewno wzbudzi zaufanie klientów  i pozwoli wybrnąć z trudnej sytuacji.

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *