Jak reagować na niezasłużony negatywny komentarz?

Jeżeli prowadzisz firmę to może zdarzyć się sytuacja, że na wizytówce Google Moja Firma pojawi się negatywny komentarz, który jest zupełnie bezpodstawny i niezasłużony. Co zrobić w takim wypadku? Z całą pewnością pierwsze co trzeba zrobić to opanować emocje, tak aby odpowiedź była rzeczowa i merytoryczna. Warto zacząć od słów Przykro nam że nasze starania nie spełniły Pan/i oczekiwań. Następnie przedstawić rzeczowe informacje które pokazują że postępowanie firmy było prawidłowe. Dobrze jest taki komentarz zakończyć prośbą o bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy, dzięki temu unikniemy dalszej dyskusji w Internecie.

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *