Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Co to jest pozycjonowanie lokalne Twojej Firmy?

Pozycjonowanie lokalne to zbiorcza nazwa dla wszystkich działań, jakie powinieneś prowadzić w sieci, aby witryna Twojej firmy znalazła się wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania. Będzie to oznaczało, że cieszy się ona zaufaniem i jest rzetelna, a co za tym idzie – atrakcyjna dla wielu nowych klientów. Wszystko dlatego, że z lokalnego pozycjonowania, świadomie lub nie, korzystają wszyscy, którzy znajdują jakąś firmę (lub innego rodzaju działalność) w sieci.

Lokalne SEO rządzi się jednak swoimi prawami, których znajomość jest kluczem do Twojego sukcesu. Musisz również znać podstawowe pojęcia, takie jak NAP i CITATION, które związane są z tą dziedziną internetowego marketingu. W Polsce wciąż brakuje miejsc, w których mógłbyś zdobyć tę wiedzę. Jednocześnie zmienia się ona bardzo szybko, ponieważ wciąż się rozwija i przekształca, aby lepiej służyć użytkownikom, a Twoim potencjalnym klientom. W odpowiedzi na te zapotrzebowanie powstała KsiegaIM.pl. [Czytaj więcej]

Mapy Google I Lokalne Pozycjonowanie – Wizytówka Twojej Firmy?

Wizytówka w Google to najważniejsze informacje, które pojawiają się po wyszukaniu Twojej działalności w tej wyszukiwarce. To bardzo krótka prezentacja, w obrębie której znajdują się: nazwa i adres firmy, jej numer telefonu, a także dodatkowe (ale bardzo cenne) informacje, jak godziny otwarcia, zdjęcia, charakter działalności, opinie poprzednich klientów. Nie brakuje również odniesienia do Map Google i prostego sposobu na wyznaczenie trasy dojazdu, a także bezpośredniego przekierowania na witrynę firmy.

Te wszystkie przydatne informacje zgromadzone są w jednym miejscu, dzięki utworzeniu konta Google Moja Firma, które jest niezwykle przydatnym i podstawowym narzędziem lokalnego pozycjonowania. KsiegaIM.pl pomoże Ci w jego utworzeniu, ponieważ niesie to ze sobą wiele korzyści, na czele z dodaniem działalności do Map Google i poprawą widoczności firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wizytówka Google jest często pierwszym (i jedynym) miejscem, z jakiego potencjalni klienci czerpią informacje o Twojej działalności. [Czytaj więcej]

Jak dodać swoją firmę do Google Maps w 5 minut?

Google to najważniejsza wyszukiwarka w Polsce, dlatego dodanie do niej firmy jest bardzo ważne. Jeśli Twoja działalność jeszcze się w niej nie znajduje, musisz to zmienić jak najszybciej. Samo dodanie firmy do Google jest dużo prostsze niż Ci się wydaje. Wystarczy założyć konto Google Moja Firma, a następnie je zweryfikować, by Twoja działalność znalazła się w tej popularnej wyszukiwarce. Założenie konta nie jest trudne i wymaga uzupełnienia kilku najważniejszych danych o Twojej działalności, a także określenia jej charakteru i dodania paru informacji istotnych dla klientów (np. godzin otwarcia). Stworzona w ten sposób wizytówka w czytelny sposób prezentuje Twoją firmę obok lokalnych wyników wyszukiwania. Jednocześnie utworzenie konta łączy się z automatycznym dodaniem firmy do Map Google. Sprawia to, że potencjalni klienci będą mogli bez problemu trafić do Twojej firmy i skorzystać z Twoich usług. Korzyści jest znacznie więcej, a dzięki KsiegaIM.pl będziesz mógł z nich skorzystać. [Czytaj więcej]

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!