Co to jest audyt SEO?

  • Audyt SEO to badanie strony internetowej i nie tylko, które kończy się sporządzeniem raportu. Ma on być podstawą optymalizacji, która służy wyeliminowaniu błędów i poprawie pozycjonowania strony.
  • Korzyści rzetelnego audytu SEO:
    • znalezienie wszystkich miejsc wymagających naprawy,
    • możliwość przeprowadzenia sprawnej optymalizacji,
    • niepowielanie błędów w przyszłości.
  • Audyt SEO należy wykonać, gdy:
    • zakładasz stronę swojej firmy po raz pierwszy,
    • tworzysz nową stronę internetową,
    • wprowadzasz lub chcesz wprowadzić duże zmiany.
  • Najważniejsze elementy, które możesz zanalizować w audycie SEO:
    • audyt słów kluczowych,
    • audyt treści,
    • audyt linków,
    • audyt strony,
    • audyt wersji mobilnej strony,
    • audyt prędkości ładowania strony,
    • audyt wyników lokalnych.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Audyt SEO powinien stanowić podstawę zmian, które pragniesz wprowadzić na swojej stronie internetowej. Raport, który otrzymasz po wnikliwej analizie Twojej witryny, będzie służył Ci pomocą w rozwoju i pomoże wyeliminować niedociągnięcia.

Na czym polega audyt SEO?

Audyt SEO polega na wykonaniu dokładnego badania różnych elementów strony internetowej i nie tylko. Wyniki analizy otrzymasz w postaci raportu. Powinien on stać się podstawą optymalizacji, które mają na celu poprawę pozycjonowania strony Twojej firmy.

Korzyści

Twoja firma zyska na rzetelnym i profesjonalnym audycie SEO więcej niż możesz przypuszczać. Twoje najważniejsze korzyści to:

  • znalezienie wszystkich miejsc wymagających naprawy,
  • możliwość przeprowadzenia sprawnej optymalizacji,
  • niepowielanie błędów w przyszłości.

Kiedy wykonać audyt SEO?

Audyty SEO możesz wykonać w każdej chwili, ale jest on szczególnie ważny, gdy:

  • zakładasz stronę swojej firmy po raz pierwszy,
  • tworzysz nową stronę internetową,
  • wprowadzasz lub chcesz wprowadzić duże zmiany.

Jakie elementy możesz zanalizować w audycie SEO?

Audyt SEO jest bardzo złożony i drobiazgowy. W jego czasie wykonuje się wiele mniejszych analiz, które pomagają w precyzyjnym zlokalizowaniu problemu.

Audyt słów kluczowych

Polega na weryfikacji słów kluczowych, które są kluczowym elementem właściwie zoptymalizowanej strony internetowej. Audyt weryfikuje, czy są one zgodne z frazami, które stosują użytkownicy w czasie wyszukiwania. Sprawdzane jest również ich rozmieszczenie i częstotliwość występowania.

Audyt treści

Weryfikuje, czy na Twojej stronie internetowej znajdują się wszystkie niezbędne informacje. Sprawdza również, czy są one łatwo dostępne dla wszystkich zainteresowanych – zarówno potencjalnych klientów, jak i wyszukiwarek internetowych.

Audyt linków

W czasie tego audytu zbadane zostaną wszystkie linki, dzięki którym potencjalny klient może dotrzeć do Twojej strony internetowej.

Audyt strony

Bada Twoją stronę internetową pod względem jej prawidłowego oraz intuicyjnego wykonania. Wszystko po to, aby Twoi klienci dotarli do wszystkich potrzebnych im informacji, jakie znajdują się na stronie.

Audyt wersji mobilnej strony

Audyt mobilnej wersji strony Twojej firmy jest obecnie koniecznością. Dzięki niemu dowiesz się, czy Twoja strona ładuje się bez problemu na różnego rodzaju urządzeniach przenośnych.

Audyt prędkości ładowania strony

Weryfikuje, czy Twoja strona ładuje się dłużej niż 2 sekundy. Jest to czas, który obecnie uznaje się za optymalny oraz odpowiadający oczekiwaniom współczesnych użytkowników.

Audyt wyników lokalnych

Bada, czy informacje o Twojej firmie, które rozproszone w różnych miejscach sieci, są spójne. Jest to niezbędny element, który ma olbrzymie znaczenie dla pozycjonowania Twojej strony internetowej.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *