Co to jest link building?

  • Link building to inaczej linkowanie. Pod tym pojęciem skrywają się różnorodne działania, których najważniejszym celem jest zapewnienie jak największej liczby wartościowych linków prowadzących na Twoją stronę internetową.
  • Wyszukiwarki bardziej cenią jakość linków niż ich ilość, jednak również ona jest dla nich istotna.
  • Linki do Twojej firmy powinny znaleźć się:
    • na blogach,
    • w katalogach,
    • na portalach społecznościowych,
    • na lokalnych portalach,
    • na forach internetowych.
  • Link building jest jednym z ważniejszych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Linki prowadzące do Twojej strony są wskaźnikiem zaufania, jakim cieszy się Twoja firma w sieci. To również dowód, że Twoja firma jest godna polecenia, a właśnie takie działalności pragnie promować Google i pozostałe wyszukiwarki.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Link building to jeden z podstawowych sposobów poprawy pozycjonowania stron internetowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób możesz go wykorzystać do promowania Twojej strony internetowej, musisz zdobyć o nim jak najwięcej informacji.

Na czym polega link building?

Link building tłumaczy się w języku polskim jako linkowanie. Są to wszystkie działania, które mają doprowadzić do sytuacji, gdy do Twojej strony prowadzi jak najwięcej linków. Liczy się jednak nie tylko ich ilość.

Postaw na jakość!

Algorytm Google docenia przede wszystkim jakość stworzonego link building, a nie ilość zebranych linków. Oznacza to, że wyszukiwarka ceni bardziej odniesienia wartościowe, a nie tylko ich dużą liczbę. Musisz więc zadbać, aby linków, które prowadzą do Twojej strony, nie tylko było sporo, ale również o to, aby były one jak najlepsze.

Gdzie dodawać linki?

Wartościowe linki do Twojej strony internetowej powinny znaleźć się:

  • na blogach,
  • w katalogach,
  • na portalach społecznościowych,
  • na lokalnych portalach,
  • na forach internetowych.

Znaczenie linkowania w pozycjonowaniu strony internetowej

Link building to jeden z najistotniejszych czynników, które wpływają na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Algorytmy wyszukiwarek traktują bowiem linki jako wskaźnik wiarygodności Twojej strony.

Zaufanie to podstawa

Zasada jest dość prosta. Linkujemy jedynie strony zaufane i godne polecenia, a właśnie na promowaniu takich zależy wyszukiwarkom. Im więcej wartościowych linków, tym pewniejsza staje się połączona z nimi strona.

Wyżej w wynikach Google

Link building jest najprostszym sposobem budowania zaufania w sieci. Nie możesz go zaniedbać, gdyż zniweczy to Twoje szanse na bardzo wysoki rezultat w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli natomiast Twoje linki będą na odpowiednim poziomie, przełoży się to na pozycjonowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *