Czym są images?

  • Images to wszystkie elementy multimedialne (obrazki, wykresy, zdjęcia lub GIFy), które stanowią ilustrację informacji, które ujęte zostały na Twojej stronie internetowej.
  • Obecnie są one doceniane przez coraz większe grono użytkowników. Możesz wykorzystywać je, aby trafić właśnie do takich osób. Nie musisz przy tym martwić się o pozycjonowanie Twojej strony internetowej.
  • Images wartościowe dla pozycjonowania Twojej strony:
    • są odpowiednio dobrane do tematu wpisu,
    • posiadają optymalny rozmiar,
    • zostały zapisane we właściwym formacie,
    • posiadają podpis, w którym użyte zostały słowa kluczowe lub zawarte zostały informacje o źródle,
    • mają odpowiednio dostosowaną nazwę.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Images to kolejny anglojęzyczny zwrot, który jest dość popularny w pozycjonowaniu. Oznacza on wszystkie zdjęcia i materiały multimedialne, które mogą pojawić się na Twojej stronie. One również powinny być odpowiednio przygotowane, aby stały się wartościowe.

Jak działają images?

Images to obrazki, którymi mogą być zarówno zdjęcia, jak i inne materiały multimedialne. Są one ilustracją konkretnych informacji lub też są one powiązane z treścią artykułu, który znajduje się na Twojej stronie internetowej.

Dlaczego warto?

Obecnie użytkownicy coraz większą wagę przywiązują do przekazu obrazkowego. Wolą go od długich akapitów, nawet jeśli są one bardzo interesujące. Jeżeli więc możesz pokazać ważne informacje w formie obrazka – nie wahaj się. Wpłynie on bardzo dobrze na pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Images i SEO

Jeśli odpowiednio dobierzesz images, będą one nie tylko zachęcały Twoich klientów do przeczytania tekstu, ale też pomogą Ci w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.

Wybierz mądrze

Twoja ilustracja powinna być wyjątkowa. Jeśli możesz, stwórz własne zdjęcie lub wykres, a nie sięgaj po gotowe wzory. Jeżeli nie masz takiej możliwości, wybierz grafikę z serwisu, który oferuje ilustracje stockowe.

Dobierz odpowiedni format i rozmiar

Twoje multimedia powinny być zapisane w jednym z najpopularniejszych formatów: .jpg, .gif lub .png. Rozmiar grafiki również ma znaczenie, ponieważ większe zdjęcia zajmują dużo miejsca na Twoim serwerze. Google też woli optymalne zdjęcia. Pamiętaj więc, że muszą one być skompresowane przed wrzuceniem na serwer.

Staraj się tworzyć opisy pod zdjęciami

Podpis pod zdjęciem to jeszcze jeden ze sposobów na wprowadzenie słów kluczowych. W ten sposób poinformujesz swoich klientów, co dokładnie jest na zdjęciu lub czego ilustrację ma ono stanowić. Jeśli grafika pochodzi z innego miejsca, podpis możesz wykorzystać jako odesłanie do strony źródłowej.

Odpowiednia nazwa

Pamiętaj, aby Twój obrazek zawsze miał odpowiednią nazwę. Dzięki temu robot indeksujący powiąże grafikę z konkretnym zapytaniem. Nazwa pliku musi być związana z tematem artykułu.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *