Czym są page titles?

  • Page titles to tytuły stron, które pojawiają się na pasku przeglądarki.
  • Page titles mają duże znaczenie dla Twoich klientów. Jednocześnie to bardzo ważny element pozycjonowania stron internetowych. Właśnie dlatego nie możesz ich zaniedbywać.
  • Wartościowe dla pozycjonowania page titles:
    • mają odpowiednią długość,
    • zawierają tylko najważniejsze słowa kluczowe,
    • są unikalne,
    • rozpoczynają się od najważniejszych słów,
    • zawierają nazwę Twojej firmy,
    • powstały z myślą o klientach.
  • Korzyści dla pozycjonowania wynikające z wartościowych page titles to:
    • pomoc w pozycjonowaniu słów kluczowych,
    • zachęta dla klientów do odwiedzenia Twojej strony,
    • pomoc w tworzeniu marki,
    • większe zaufanie do Twojej firmy,
    • lepsze pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Page titles to kolejne ważne pojęcie dla lokalnego pozycjonowania, które pochodzi z języka angielskiego. Odnosi się ono do tytułów stron internetowych, które pokazują się na pasku przeglądarki. Czy mają one znacznie dla Twojej firmy? Bez wątpienia tak!

Page title – co to takiego?

Page titles to tytuły stron, które pojawiają się na pasku przeglądarki. Na głównej stronie Twojej witryny, bloga lub sklepu internetowego mają one postać bardzo skróconą. Jednak już na podstronach są one bardziej rozbudowane.

Tytuł ma znaczenie

Musisz wiedzieć, że odpowiednio dobrany tytuł strony ma ogromne znaczenie dla Twojego klienta. Jeśli nie będzie on dobrany, użytkownik może zrezygnować z przeglądania Twojej witryny. Oznacza to, że nie skorzysta z Twoich usług.

Ważny nie tylko dla klienta

Page titles mają znaczenie nie tylko dla użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę. To również bardzo ważny czynnik, który ma wpływ na pozycjonowanie Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Jak dobrać page titles?

Page titles nie mogą być przez Ciebie lekceważone. Mają one duże znaczenie zarówno dla Twoich klientów, jak i wyszukiwarek, które odpowiadają za pozycjonowanie Twojej strony.

Właściwe page titles

Twoje page titles muszą spełniać kilka warunków, aby były one wartościowe z punktu widzenia pozycjonowania. Muszą one:

  • być odpowiedniej długości – powinny one posiadać od 50 do 60 znaków,
  • zawierać najważniejsze słowa kluczowe – nie należy jednak ich nadużywać,
  • być unikalne na każdej stronie i podstronie,
  • rozpoczynać się od najważniejszych słów,
  • uwzględniać nazwę Twojej firmy – pomogą Ci budować Twoją markę,
  • powstać z myślą o klientach – powinny zachęcać go do odwiedzenia Twojej strony.

Korzyści z wartościowych page titles

Wartościowe page titles przyniosą Ci wiele korzyści. Najważniejsze z nich to:

  • pomoc w pozycjonowaniu słów kluczowych,
  • zachęta dla klientów do odwiedzenia Twojej strony,
  • pomoc w tworzeniu marki,
  • większe zaufanie do Twojej firmy,
  • lepsze pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *