Czym są słowa kluczowe?

  • Słowa kluczowe to frazy, które dzięki umieszczeniu ich na Twojej stronie internetowej umożliwiają jej wyszukiwanie w sieci. Musisz tak dobrać słowa kluczowe, aby odpowiadały Twojej branży i pokrywały się z frazami, które użytkownicy wpisują podczas wyszukiwania.
  • Słowa kluczowe powinny znaleźć się:
    • na stronie Twojej firmy,
    • we wpisach na portalach społecznościowych,
    • na blogu eksperckim,
    • na wszystkich materiałach promocyjnych.
  • Słowa kluczowe są podstawą pozycjonowania stron internetowych i troska o ich odpowiednie zastosowanie to Twój obowiązek.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Słowa kluczowe powinny być podstawą tworzenia wszystkich wpisów na Twojej stronie internetowej i nie tylko. To właśnie dzięki nim Twój klient może odnaleźć Twoją firmę w sieci. Jeśli dobrze przygotujesz publikowane przez siebie treści, klient trafi do Ciebie bez problemu.

Słowa kluczowe – co to takiego?

Słowa kluczowe (ang. keywords) to fraza, która składa się z jednego lub kilku słów. To najważniejsze zwroty związane z Twoją firmą i świadczonymi przez Ciebie usługami. To jednocześnie te sformułowania, które wpisuje klient, jeśli szuka firmy takiej jak Twoja.

Jak dobierać słowa kluczowe?

Dobór odpowiednich słów kluczowych to podstawa. Z jednej strony muszą one by wybrane tak, aby odpowiadały usłudze, jakiej dotyczą. Z drugiej zaś – muszą pokrywać się ze sformułowaniami wpisywanymi przez osoby potencjalne zainteresowane właśnie taką usługą.

Dopasowanie do branży

Aby słowa kluczowe spełniły swoje zadanie, musisz je dostosować także do branży, do której należy Twoja firma. Jak szybko i prosto dowiedzieć się, jakie frazy będą Ci potrzebne? Możesz zerknąć na strony konkurencji i zobaczyć, które zwroty akcentują oni w swoich tekstach.

Gdzie stosować słowa kluczowe?

Słowa kluczowe powinny pojawiać się w każdym Twoim wpisie i to niezależnie od miejsca publikacji. Używaj ich:

  • w artykułach na stronie Twojej firmy,
  • w postach publikanach na portalach społecznościowych,
  • w tekstach publikowanych na blogu eksperckim,
  • na wszystkich materiałach promocyjnych.

W jakich miejscach tekstu i strony powinny pojawić się słowa kluczowe? Powinny to być między innymi:

  • tytuł strony,
  • treść wpisu (zaakcentowane pogrubieniem),
  • metatagi,
  • nagłówki.

Słowa kluczowe w pozycjonowaniu strony internetowej

Słowa kluczowe to podstawa pozycjonowania strony internetowej Twojej firmy. Ich odpowiedni dobór przekłada się na lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania. Odpowiednio zoptymalizowana strona posiada również wartościowe i dopasowane frazy kluczowe.

Drogowskaz dla klienta

Słowa klucze umożliwiają Twoim potencjalnym klientom dotarcie do Ciebie i Twojej firmy. Klient nie musi znać nazwy Twojej działalności, aby odnaleźć Cię w sieci. Wystarczy, że wpisze frazę kluczową, a wyszukiwarka sama zaproponuje mu Twoją firmę. Wszystko dzięki słowom kluczowym, które zostały umieszczone właśnie na Twojej stronie.

Dlaczego warto?

Stosowanie słów kluczowych jest Twoim obowiązkiem, jeśli pragniesz, aby klient znalazł Cię w sieci. Tylko w ten sposób więcej osób odnajdzie Twoją firmę w internecie i stanie się to dla nich łatwiejsze. W praktyce przełoży się to na większą ilość potencjalnych klientów.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *