Czym są social media?

  • Social media to media, które wykorzystują komunikację internetową do tworzenia więzi społecznych. Dość szybko znalazły zastosowanie w biznesie.
  • Social media marketing wykorzystuje media społecznościowe do generowania ruchu w internecie. Umożliwia także budowę pozytywnego wizerunku Twojej firmy.
  • Najistotniejsze korzyści wynikające z posiadania firmowych profili w mediach społecznościwych:
    • budowanie marki i poprawa wizerunku firmy,
    • poprawa rezultatu w wynikach wyszukiwania,
    • budowa i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Najważniejsze media społecznościowe to:
    • Facebook,
    • Google+,
    • Twitter.
  • Facebook to jeden z najważniejszych portali społecznościowych. Dzięki niemu nawiążesz relację z Twoimi klientami, którzy polecą Twoją firmę swoim znajomym. Jednocześnie ma on ogromny wpływ na poprawę rezultatów w lokalnym wyszukiwaniu.
  • Google+ jest ściśle połączone z innymi usługami Google, dzięki czemu ma olbrzymi wpływ na wyniki wyszukiwania Google.
  • Twitter to znakomity sposób na zapoznanie Twoich klientów z usługami, jakie oferuje Twoja firma. Mogą oni przekazać informacje dalej swoim znajomym.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Social media to jedno z ważniejszych miejsc w sieci, które codziennie odwiedzają miliony osób. Nic więc dziwnego, że odgrywa istotną rolę w prowadzeniu biznesu. To właśnie media społecznościowe umożliwiają Ci skuteczną promocję Twojej firmy każdego dnia.

Czym są media społecznościowe?

W swym założeniu social media są mediami, które umożliwiają tworzenie relacji społecznych za pomocą różnych narzędzi komunikacyjnych. Dialog opiera się na szybkim przekazywaniu informacji za pomocą słów, zdjęć, filmów i wielu innych form.

Udostępnianie informacji

Dzięki mediom społecznościowym ich użytkownicy mogą podzielić się ze znajomymi znalezionymi przez siebie materiałami, jakie dostępne są w sieci. Dodatkowo odległość przestaje być problemem, gdyż znajomym może być również osoba z drugiego końca świata.

Waga

Social media mają niebagatelny wpływ na życie społeczne. Ich siła jest tak wielka, że z łatwością mogą one przekonać opinię publiczną do wielu rzeczy. Nic więc dziwnego, że stały się one ważnym elementem marketingu.

Social media marketing

Social media marketing polega na wykorzystaniu mediów społecznościowych w biznesie. Za ich sprawą Twoja firma będzie generowała większy ruch w internecie, czyli wzrośnie przepływ danych, a także stanie się ona lepiej rozpoznawalna.

Twoje zyski

Takie podejście przyniesie Ci realne korzyści. Przede wszystkim zyskasz dużą rozpoznawalność Twojej firmy, a także dotrzesz do szerokiego grona potencjalnych klientów. Będziesz mógł także pogłębić relacje z osobami, które już skorzystały z Twoich usług.

Jak działa marketing w mediach społecznościowych?

Social media marketing opiera się przede wszystkim na budowaniu marki, do czego wykorzystywane jest zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych. Twoja firma zostaje polecana innym jako taka, która jest godna zaufania.

Najważniejsze social media

Ilość ważnych mediów społecznościowych rośnie. Do najistotniejszych należą:

  • Facebook,
  • Google+,
  • Twitter.

Facebook to podstawa

Facebook jest jednym z najważniejszych portali społecznościowych na świecie. Jest też kluczowym miejscem dla promocji Twojej firmy. Założenie konta Twojej firmy powinno być priorytetem, gdyż wielu Twoich klientów będzie szukać informacji o Twojej firmie właśnie tu.

Co zyskujesz?

Zyski z posiadania konta na Facebooku są ogromne. Z jednej strony umacniasz swoją pozycję zaufanej firmy, co przekłada się na lepszą pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania. Z drugiej zaś stworzysz i pogłębiasz pozytywne relacje z klientami, którzy ufają Ci coraz bardziej i polecają Twoje usługi swoim znajomym. Grono Twoich klientów wzrośnie!

Google+ dla Twojej firmy

Google+ jest serwisem ściśle powiązanym z innymi usługami Google. Właśnie dlatego materiały, które są udostępniane z jego pomocą, mają olbrzymie znaczenie dla wyników wyszukiwania Google. Wyszukiwarka preferuje treści, które zostały wygenerowane w oparciu o ich strony. Musisz mieć to na uwadze!

Co zyskujesz?

Google+ bardzo poprawi miejsce, jakie zajmuje Twoja firma w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dodatkowo pozwoli Ci nawiązać lepszy kontakt z klientami oraz zapewni większą wiarygodność Twojej firmy.

Twitter

Twitter to miejsce, w którym możesz publikować krótkie informacje o Twojej firmie. Będą one widoczne na Twojej tablicy i u osób, które obserwują Twój profil. Dodatkowa możliwość tagowania (oznaczania) wpisów pomoże Ci dotrzeć do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą.

Co zyskujesz?

Twitter pomoże Ci pokazać ofertę Twojej firmy osobom, które są rzeczywiście nią zainteresowane. Umożliwi Ci ponadto budowę pozytywnych relacji z klientami, którzy z łatwością będą mogli przekazać informacje o Twojej firmie swoim znajomym.

Pewny rozwój Twojej firmy

Prowadzenie kont Twojej firmy w najważniejszych social media, do których należą w szczególności Facebook, Google+ i Twitter, to absolutna konieczność. Zadanie nie jest łatwe i bez wątpienia pochłania sporo czasu, ale z pewnością się ono opłaci.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *