Czym są usługi Google?

  • Usługi Google to pakiet narzędzi, które możesz wykorzystać w marketingu internetowym małych i średnich firm. Stanowią one integralną całość, która przynosi maksymalne korzyści. Do najważniejszych usług Google należą:
    • Google Analytic,
    • Google Tag Manager,
    • Google Moja Firma,
    • Google Adwords,
    • Google Search Console.
  • Google Analytic to narzędzie, które pozwala Ci na przeprowadzenie szczegółowej analizy Twojej strony internetowej. Dzięki tej profesjonalnej i darmowej usłudze zyskasz możliwość:
    • stworzenia około 80 rodzajów raportów,
    • eksportu raportów w dogodnym formacie,
    • zebrania danych z wielu stron internetowych.
  • Google Tag Manager to usługa Google, która pozwala Ci na sprawowanie pełnej kontroli nad tagami. Tag to fragment kodu, którego głównego zadaniem jest śledzenie ruchu na stronie.
  • Google Moja Firma to narzędzie budowania wizerunku firmy bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Najważniejszym elementem usługi jest wizytówka, która zawiera najważniejsze informacje o firmie i wyświetla się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google i Google Maps. Najważniejsze korzyści dla Ciebie to:
    • łatwa edycja danych z dowolnego urządzenia,
    • dostęp do innych narzędzi Google,
    • prosta komunikacja z klientem,
    • znakomita widoczność w wynikach wyszukiwania Google,
    • istnienie najważniejszych informacji o Twojej firmie w jednym miejscu.
  • Google Adwords to narzędzie umożliwiające tworzenie płatnych kampanii reklamowych, które wyświetlają się m.in. w sponsorowanych wynikach wyszukiwania. Zyskasz:
    • publikację materiału na wielu stronach partnerskich,
    • szeroki wybór miejsca publikacji Twojej reklamy,
    • pełną kontrolę wydatków.
  • Google Search Console pozwala na weryfikację, czy Twoja strona jest indeksowana w Google, a także na optymalizację jej statusu w celu uzyskania lepszych rezultatów w wyszukiwaniu Google.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Usługi Google są ze sobą ściśle powiązane. Aby całkowicie wykorzystać drzemiący w nich potencjał, powinieneś sięgnąć po nie wszystkie i zintegrować je ze sobą. W ten sposób Twoja firma odniesie niepodważalny sukces.

Co to są usługi Google?

Usługi Google powstały z myślą o małych i średnich firmach, którym zależy na odniesieniu sukcesu w marketingu internetowym. Każdy element oferty odpowiada za inny aspekt działalności, jednak zintegrowane razem stanowią idealne narzędzie pozycjonowania Twojej strony internetowej.

Najważniejsze usługi Google

Do najważniejszych usług Google dla firm zaliczyć należy:

  • Google Analytic,
  • Google Tag Manager,
  • Google Moja Firma,
  • Google Adwords,
  • Google Search Console.

Google Analytic

Google Analytic to narzędzie, które umożliwia przeprowadzenie szczegółowej analizy Twojej strony internetowej. Usługa jest dla Ciebie darmowa, jeśli Twoja strona jest odwiedzana mniej niż 5 milionów razy w ciągu miesiąca. Jeżeli posiadasz dodatkowo usługę Google AdWords, możesz być zwolniony z tej opłaty.

Co zyskujesz?

Profesjonalne narzędzie do analizy danych zapewni Ci:

  • tworzenie około 80 rodzajów raportów,
  • eksport raportów w dogodnym formacie,
  • zbieranie danych z wielu stron internetowych.

Google Tag Manager

Google Tag Manager to narzędzie, które pozwala na skuteczne zarządzanie tagami, czyli fragmentami kodu wykorzystywanymi do zbierania informacji i śledzenia ruchu na Twojej stronie internetowej. Aby uniknąć wielu kłopotów, warto odpowiednio nimi zarządzać. Usługa Google sprawdzi się w tym celu znakomicie.

Google Moja Firma

Google Moja Firma to narzędzie do zarządzania wizerunkiem Twojej firmy bezpośrednio w wyszukiwarce Google. Umożliwia stworzenie wizytówki, która pojawia się w wynikach wyszukiwania Google i Google Maps. To z niej wielu Twoich klientów będzie czerpało informacje o Twojej firmie.

Korzyści dla Ciebie

Korzystanie z Google Moja Firma ma wiele zalet. Najważniejsze dla Ciebie to:

  • łatwa edycja danych z dowolnego urządzenia,
  • dostęp do innych narzędzi Google,
  • prosta komunikacja z klientem,
  • znakomita widoczność w wynikach wyszukiwania Google,
  • zebranie najważniejszych informacji o Twojej firmie w jednym miejscu.

Google Adwords

Google Adwords to serwis, który umożliwia tworzenie płatnych kampanii reklamowych, które są podstawą generowania płatnych wyników wyszukiwania. Twoje korzyści to:

  • publikacja materiału na wielu stronach partnerskich,
  • szeroki wybór miejsca publikacji Twojej reklamy,
  • pełna kontrola wydatków.

Google Search Console

Google Search Console to usługa, która pozwala Ci zweryfikować, czy Twoja strona internetowa jest indeksowana w Google. Umożliwia ponadto optymalizację statusu tak, aby witryna zyskała lepiej pozycjonowana.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *