Czym są wyniki organiczne?

  • Wyniki naturalne to darmowe wyniki wyszukiwania, których kolejność ustala algorytm wyszukiwarki. Wybiera on te strony, które najbardziej pasują do wyszukiwanej frazy.
  • Twoi klienci najczęściej wybierają rezultaty, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania Google, które znajdują się na pierwszej stronie wyników.
  • Wyniki organiczne mają kluczowe znaczenie dla pozycjonowania.
  • Pozycjonowanie organicze to zbiorcza nazwa dla wszystkich czynności, które umożliwiają uzyskanie lepszego miejsca w wynikach lokalnego wyszukiwania.
  • Na korzyść Twojej firmy w wynikach naturalnych działają przede wsztystkim:
    • systematycznie prowadzone działania pozycjonowania organicznego,
    • czas istnienia strony internetowej lub sklepu internetowego.
  • Pozycjonowanie organiczne sprawdzi się w przypadku:
    • strony internetowej,
    • sklepu internetowego,
    • bloga.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

Wyniki organiczne to jedno z najważniejszych i podstawowych pojęć związanych z SEO. Jeśli pragniesz, aby Twoja firma odniosła sukces w marketingu internetowym, musisz koniecznie wiedzieć, co oznacza ten termin.

Co to są wyniki naturalne?

Wyniki organiczne bywają nazywane również wynikami naturalnymi. Oba określenia są równoważne i musisz je znać, ponieważ odnoszą się do takich wyników wyszukiwania, które nie są związane z płatną kampanią reklamową lub innym sposobem sponsorowania stron.

Bezpłatne wyniki wyszukiwania

Wyniki naturalne są więc całkowicie bezpłatne, a kolejność wyświetlania poszczególnych stron opiera się na działaniu specjalnego algorytmu wyszukiwarki, który pozwala na dobranie najodpowiedniejszych wyników do frazy, która została wpisana w wyszukiwarkę.

Wyniki naturalne w Google

Warto podkreślić, że w wynikach wyszukiwania Google, które stanowią podstawowe źródło informacji dla niemal wszystkich Polaków, wyraźnie rozdzielone są rezultaty płatne od darmowych, dzięki czemu klient może wybrać, jaką stronę odwiedzi.

Pamiętaj o klientach!

Musisz wiedzieć, że badania pokazują, że użytkownicy chętniej klikają właśnie w wyniki organiczne, a ponad 90% z nich kończy swoje poszukiwania na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To właśnie dlatego Twoja firma powinna dołożyć wszelkich starań, aby znaleźć się w TOP 10 wyników wyszukiwania Google.

Co możesz zrobić?

Zastanawiasz się, jak to jednak osiągnąć? Musisz wykorzystać wszystkie sposoby, które oferuje Ci pozycjonowanie naturalne.

Na czym polega pozycjonowanie w wynikach organicznych?

Powinieneś zrobić wszystko, aby strona Twojej firmy znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Najpewniejszą drogą, która pozwoli Ci na osiągnięcie tego celu, jest skorzystanie z naturalnego pozycjonowania.

Co to znaczy?

To zbiorcza nazwa wszystkich czynności, które gwarantują wysokie miejsce w wynikach lokalnego wyszukiwania, czyli takiego, z którego korzysta Twój klient.

Co działa na Twoją korzyść?

Musisz jednak pamiętać, że nie zobaczysz od razu efektów pozycjonowania naturalnego – musi minąć trochę czasu, aby strategia przyniosła pożądane efekty.

Czas i systematyczność to podstawa

Twoje działania, skupiające się m.in. na odpowiednim komponowaniu i formatowaniu treści publikowanych na Twojej stronie (przede wszystkim na właściwym doborze słów kluczowych) oraz zdobywaniu odniesień do Twojej witryny z zaufanych źródeł, muszą być prowadzone systematycznie. Czas i wytrwałość w dodawaniu profesjonalnie przygotowanych treści działają w przypadku pozycjonowania organicznego na korzyść prowadzonej przez Ciebie strony internetowej.

Nie tylko dla strony internetowej

Pozycjonowanie naturalne jest równie istotne w przypadku prowadzenia sklepu internetowego, a także w czasie tworzenia wpisów, które znajdą się na Twoim blogu. Pozycjonowanie organiczne to najprostszy sposób na osiągnięcie sukcesu w sieci właściwie dla każdego.

Czy to dla Ciebie?

Niezależnie od branży, z jaką związana jest Twoja firma, jest ono kluczem do Twojego sukcesu i powinieneś już dziś sprawdzić, czy Twoja strona spełnia wymagania, jakie stawia przed nią algorytm wyszukiwarki. Jeśli nie wiesz, od czego powinieneś zacząć – skontaktuj się z nami już dziś!

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:


Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!

 
Bartek Damek
Bartek Damek

skype: bartek.damek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *